23 Kasım 2011 Çarşamba

Ayna Ayna Söyle Bana


Benzetiyorlar diye seni bana
alamıyorum gözlerimi aynadan
yavaş yavaş benziyorum sana 
sen oluyorum sonradan

ince bir perdeye dönüyor ayna
bir tarafı cennet bir tarafı dünya

yüz yüze bakıyoruz yeniden 
bir adımın aşılmaz uzaklığında
ismini haykırıyorum aniden
sesimin rüzgarı çarptığında yüzüme
kendime benziyorum tekrardan
sonra kayboluyorum yokluğunda

tamamlanamadan noktalanmış
devrik bir cümlenin
hiçliğine karışıyorum 

bir zamanlar gölgenin vurduğu
bu ıslak topraklarda
gölgesizim şimdi

Ayna ayna söyle bana
cümlenin devamı nerede bu dünyada  ? 


2 yorum:

  1. Kendine benzemek:Tekrardan
    Saklambaçta ilk bulunan olmak sanki.

    Elinize sağlık;dilinize de.

    YanıtlaSil
  2. Kendimize benzeriz kayboluşların ardından..sonu gelmez bir döngü..

    Yorumunuza sağlık Nomen.

    YanıtlaSil