8 Aralık 2011 Perşembe

Çığlıksız Bir Elveda



Sonbahar geldiğinde
sararan yaprakların
intiharını izleyeceğim
birer birer düşecekler
çığlıksız bir elvedayla
ayaklarımın dibi 
toplu bir mezarlık
yeşil günlerin 
kaybolmuş izleriyle
Sen gittiğinde
kendi sonbaharımı 
sarı yapraklarıyla örteceğim
ıssızlığın ortasındaki
yalnız bir ağacın
...
sensiz olmaz ki
yazı beklemeyeceğim 
yalnızlık içime sinmeyecek
ama ne çare
yeşilden sarıya dönen
bir hayat
sarıdan yeşile
dönmeyecek
..
gitme
yeşili çalma benden
bir kez öldüm
ölemem yeniden
sensiz sapsarıdır cehennem
terk etme





2 yorum:

  1. Belki bir mevsim
    Belki de...
    Bir sonbahardın sen benim için
    Nasıl olursa sonbaharlar
    Nasıl acıtırsa insanın canını

    Gitti dedim güz mevsiminde
    Hüzünler ektim ardından
    Haketmediğin ne varsa bıraktığın bende...

    (Şiirleri çok severim,okuyunca da bir iki satır eklemeden duramam)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Şiir benim diğer yanım..
    Çok teşekkür ederim şiire şiirle cevabınız için..çok başarılı..

    Saygılar.

    YanıtlaSil