21 Ekim 2011 Cuma

Sarı Mavi Beyaz



Vuruyor gökyüzü gözlerinin kıyısına
bulutlardan kale yapıyorum
kovup rüzgarları
ki kalmayalım gökyüzünde göçebe
yıldırımdan çitler koyuyorum etrafına
bir tek kuşlara yer var
şarkılar kulağımızdan eksik olmasın istiyorum
o kadar büyük ki bahçemiz
güneş, sarı bir lale kalıyor ortasında
bahçemizde hiç güneş batmıyor
omzunda uzanan bir tel saçı alıp
bağlıyorum güneşi buluttan çatımıza
.........
bir hayal kuruyorum sarı mavi beyaz
bir hayat kuruyorum her mevsimi yaz
gözlerinin kıyısına

2 yorum:

  1. Çağrışım mancınığı nerelere fırlatıyor insanı!
    (Ki şiir çağrışım kalpazanı)
    Uçuyorum yalandan kanatlarımla.
    Kanat-ı-yorummmmmmm.

    Gönlünüze sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Kelimeler de olmasa kaçıp gitmek mümkün değil uzaklara.

    Çok teşekkürler yorumunuz için.

    YanıtlaSil